Arbitráž

Napsal ADMIN (») ve středu 20. 6. 2012 v kategorii výdělky webem, přečteno: 3105×
penize-plat-odmena-ekonomika-mince-bankovka12-denik-380.jpg

Arbitráž je obecně postup, při kterém je využita rozdílná cena na dvou nebo více trzích. V internetovém prostředí je známá především PPC arbitráž. Ta je založena v prvním kroku na tom, že vytvoříš internetové stránky, na které umístíš kontextovou reklamu. Obsah stránek je psaný tak, že se zobrazují reklamy s vysokou cenou za proklik. Stránky jsou navíc tvořené tak, aby byla zvýšená pravděpodobnost, že návštěvník na reklamu klikne a ty získáš provizi.

Druhým krokem je vytvoření placených kampaní ve vyhledávačích, odkud posíláš návštěvníky na své stránky. Cílíš zpravidla na méně vyhledávaná slova, která jsou stále relevantní a zároveň levnější. Rozdíl mezi proinzerovanou částkou a mezi příjmem z kontextových reklam je tvým ziskem.

Vyhledávače proti PPC arbitráži bojují. Google vyřadil ze svých inzertních programů řadu lidí, kteří takto vydělávali značné částky. Programy AdWords a AdSense od Googlu ale nejsou jediné, a příležitostí k arbitráži je celá řada. Dočasně uniknout pozornosti můžeš použitím jiného zdroje návštěvníků a jiného zdroje pro kontextové reklamy.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

| 12.5.2013 02:38
Zde naleznete skvělý způsob, jak vydělat pomoci blogu nebo webových stránek
osobně jsem na tom už několik stovek vydělal

jakvydelat.bloger.cz/Vydelek-pro-Webmastery-a-Blogery


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvanáct a sedm